سایت سماوات حوزه علمیه samavat.ismc.ir
نوشته شده توسط : sevda

سامانه سماوات حوزه علمیه با هدف دسترسی طلاب به بخش های آموزشی راه اندازی شده و طلبه ها می تونن با ورود به سایت سماوات به آدرس samavat.ismc.ir ثبت نام پذیرش حوزه های علمیه رو انجام بدن و از امکانات این سامانه استفاده کنن. 

 

سایت سماوات حوزه علمیه برای طلاب راه اندازی شده و از آنجا که جایگاه حوزه علمیه و طلاب برای جامعه اسلامی بسیار با ارزشه از این رو پس از انقلاب اسلامی ایران برای ترویج دین و پاسداری از ارزشای اسلامی، حوزه های علمیه مرکزی مطمئن، برای مردم بود تا بعد از ناملایمات زندگی بتوانند به این نهاد مراجعه کنن.

هدف از طراحی و راه اندازی سامانه سماوات برای دسترسی طلاب به بخش های آموزشی و ثبت نام پذیرش حوزه های علمیه است. این سامانه جهت دسترسی راحت طلاب به خدمات حوزه علمیه تو سراسر کشور طراحی شده که در ادامه این مقاله توضیحات بیشتر در خصوص سایت samavat.ismc.ir​ داده شده.

 

معرفی سایت سماوات حوزه علمیه samavat.ismc.ir

سایت سماوات حوزه علمیه با هدف نظامند کردن فرایند آموزشی و تربیتی طلاب علوم دینی تشکیل شد و از اونجا که تاسیس حوزه علمیه از همون ابتدای انقلاب هم مورد توجه رهبر گران قدر امام خمینی رحمته الله بود، در اوایل سال ۶۰ اولین نهاد شورای مدیریت حوزه علمیه تشکیل شد و اهدافش روز به روز جامع تر شد.

سایت سماوات سامانه جامع ارتباطات و اطلاعات مبلغینه. این سامانه زیر نظر معاونت تبلیغ حوزه علمیه فعالیت می کنه و طلاب و مبلغین تو این سامانه samavat.ismc.ir ثبت نام و تشکیل پرونده میدن. این سایت واسه اعزام مبلغ و طرح هجرت کوتاه مدت و بلند مدت طلاب و روحانیون به منظور تبلیغ دین می باشد و بعد از تبلیغ گزارشات هجرت بلند مدت شون رو تو سامانه ثبت می کنن.

 مهمترین هدف هایی که تو سایت سماوات طلاب به اون پرداخته شده تدوین برنامه درسی حوزه ها با توجه به نیاز جامعه اسلامی و شرایط فعلی جامعه، ثبت نام متقاضیانی که شرایط طلاب شدن رو دارن شامله :

برگزاری امتحانات سالانه طلاب

کارهای مربوط به تاسیس حوزه های علمیه جدید

طراحی آموزشای تبلیغی مورد نیاز طلاب

جذب و پذیرش و احراز صلاحیت های علمی- مهارتی مبلغان و رتبه بندی تبلیغی و علمی اونا

تربیت طلاب برای خدماتی چون امامت جماعت و جمعه

پاسخگویی به سوالات و شبهات مرتبط با حوزه معارف اسلامی

 

برای ورود به سایت مدرس حوزه علمیه خواهران می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: سامانه مدرس

 

ورود به سایت سماوات حوزه علمیه samavat.ismc.ir

برای ورود به سایت سماوات حوزه علمیه ابتدا باید ظلاب خودشون رو تو سایت samavat.ismc.ir ثبت نام کرده و تموم مشخصات خودشون رو وارد کنن و در پایان کلمه کاربری و رمز عبور دریافت کنن. سایت حوزه علمیه طلاب بخش ها و سایت های زیادی رو تو خودش جا داده که شامل بخش مربوط به سامانه سفیر، سامانه های حوزوی، خبرگزاری حوزه، بخش مدیریت و معرفی حوزه، معاونت آموزش و پژوهش و ... را شامل می شه .

برای ورود به هر بخش سماوات کافیه که تو سایت اصلی حوزه علمیه تو قسمت سایت سماوات کلیک کنین که از کاربر رمز ورود و نام کاربری می خواد سامانه هایی که تو این سایت درج شدن تماما زیر نظر سایت اصلی حوزه علمیه اداره میشن و کاربر بایستی با رمز ورود و نام کاربری خودش وارد صفحه اختصاصی خودش بشه.

در مرحله اول طلاب باید از طریق سایت samavat.ismc.ir وارد صفحه مربوط به نام کاربری و رمز عبور بشن و پر کردن فیلدها وارد صفحه شخصیشون بشن و بعد از اون پس از مشاهده بخشای سایت خدمات مورد نظرشون رو انتخاب کنن و اونو انجام بدن. تو صفحه شخصی کاربر می تونه گزارش های ماهانه، گزارش های حین تحصیل خودش رو بفرسته و یا تو قسمت درخواست مشاوره سوالات خودش رو بپرسه و تو بخش مربوط به سوابق تحصیلی سوابقش رو مشاهده کنه.

 

 

برای ورود به سایت سماوات حوزه علمیه کلیک کنید.

 

طلاب با ورود به سامانه نجاح حوزه علمیه می تونن برای مشاهده کارنامه و ثبت نامشون اقدام کنن .

بیشتر بخوانید: نجاح

 

نحوه ورود به سامانه سماوات حوزه علمیه samavat.ismc.ir

شما برای اینکه از هر کدوم از خدمات سایت سماوات حوزه علمیه استفاده کنین لازمه که وارد صفحه شخصیتون بشین تو صفحه اصلی سایت حوزه علمیه اطلاعات جامع و کلی وجود داره که طلاب واسه بررسی وضعیت و کارای تحصیلی و ارائه گزارشاتشون باید تو سایت سماوات طلاب برن. در زیر مراحل ورودش رو به صورت تصویری درج کنین مثلا اگه شما بخواین گزارش فعالیت تبلیغی تون رو تو این سایت ثبت کنین مراحل ورودش به صورته زیر می باشد :

 

در مرحله اول کاربر باید وارد سایت مرکز اموزش های تخصصی تبلیغ به ادرس www.tth.ir بشه و بعد از اون رو لینک سایت سماوات کلیک کنه.

تو این قسمت راهنمایی های لازم واسه اینکه شما چجوری گزارشاتون رو ثبت کنین وجود داره بعد مطالعش رو لینک ورود کلیک کنین.

برای ورود به سامانه باید ابتدا نام کاربری، سپس رمز عبور و کد امنیتی رو وارد کنین و گزینه ورود رو بزنین.

وقتی مراحل بالا رو انجام بدین وارد صفحه شخصی تون می شین تو این بخش گزینه هایی چون کارتابل، ارسال رایانامه، صندوق ورودی، صندوق ارسالی، اخبار و اطلاعیه ها، آیین نامه، ثبت گزارش ماهانه، گزارشات حین تحصیل، درخواست مشاوره، مشاهده سوابق، شماره تماس ها، تغییر رمز و گزینه خروج رو داره و شما با هر کدوم کار داشتین می تونین روش کلیک کنین حالا اگه بخواید گزارشاتتون رو ثبت کنین تو بخش ثبت گزارشات ماهانه یا حین تحصیل کلیک کنین و اطلاعات درخواستی رو تکمیل و ثبت کنین بعد ثبت منتظر پیام گزارشش باشین.

 

اگه بعد از خوندن این مقاله هم باز سوال یا ابهامی در خصوص ورود به سامانه سماوات حوزه علمیه داشتین، می تونین از کارشناسای تحصیلیکو کمک بگیرین و پاسخ همه سوالاتتون رو از این مشاوران تحصیلیکو دریافت کنین. 

در ادامه بخوانید: سایت سخا



سوالات متداول

 

1- ✔️ هدف از ایجاد سامانه سماوات حوزه علمیه چیه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، هدف از ایجاد این سامانه دسترسی طلاب به بخش های آموزشیه.

2- ✔️ آدرس سایت سماوات حوزه علمیه چیه ؟

✔️ آدرس سایت این سامانه samavat.ismc.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ برای ورود به سامانه سماوات چه اطلاعاتی لازمه ؟

✔️ یکی از اطلاعات لازم وارد کردن نام کاربریه که بقیه اطلاعات مورد نیاز در این مقاله گفته شده.

منبع : سایت سماوات حوزه علمیه samavat.ismc.ir





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: